Winkelwagen

  • Toppy
  • Intex, Bestway & EXIT retour en garantieprocedure

Intex, Bestway en EXIT retour- en garantieprocedure

Intex, Bestway en EXIT producten vallen onder een speciale service en garantieafhandeling. Om zo snel mogelijk met mensen met de juiste kennis in contact te komen, wordt de afhandeling direct door deze merken zelf geregeld. Dit betekent dat je makkelijk via hen een melding aanmaakt, zo kunnen zij direct met jou tot een passende oplossing komen. Natuurlijk helpen wij je graag bij al je productvragen of problemen met je Intex, Bestway of EXIT product, maar de garantieafhandeling loopt altijd direct via de leverancier. Lees hieronder hoe je jouw klacht of defect gemakkelijk en snel aanmeldt.

Intex garantieaanvragen

Producten van Intex vallen onder een speciale service en garantieafhandeling. Deze service loopt niet via ons, maar in dit geval via Intex zelf. Je kunt dit gemakkelijk doen via het handige service portaal van Intex

We begrijpen dat het vervelend is om je probleem (misschien nogmaals) toe te moeten lichten, maar via het handige Intex-portaal is dit zo gepiept. Vind je dit lastig? Dan helpen we je hier natuurlijk bij.


Afhandelingstijd

Het invullen van jouw garantieclaim bij het serviceportaal duurt ongeveer 5 minuten. Bij de meeste serviceaanvragen heb je binnen 1 à 2 werkdagen reactie en is je probleem (mits volledig aangeleverd) binnen 2 à 3 dagen gefixt.


Dit heb je nodig:

Om de vaart in het proces te houden raden we je aan om alvast de volgende bestanden erbij te pakken.

  1. Aankoopbewijs/factuur
  2. Deze vind je in je in onze bevestigingsmail. Ben je deze kwijt? Dan vind je je factuur ook via jouw ZoGeregeld-portal

  3. Foto of video van het defect
  4. Probeer minimaal één foto of video te maken waarop het defect of het gevolg van het probleem te zien is. Is het probleem lastig vast te leggen, maak dan een foto van de opstelling van het product of het gevolg van het probleem.

  5. Foto van de modelcode
  6. Deze vind je terug op het product. Weet je niet precies wat of waar je het moet zoeken? In het portaal vind je een handig document terug waarin precies staat aangegeven waar je deze code vindt!


Case nummer en status

LET OP! Nadat je de claim online hebt ingediend, ontvang je een casenummer van Intex. Bewaar deze goed! Je hebt deze nodig om je status te volgen. Ook dat kan makkelijk via het service portaal van Intex.

Waarom loopt dit via Intex?

Op deze manier schakel je rechtstreeks met de mensen die alles weten van jouw product en de eventuele problemen ervan. Ook hebben zij alle losse onderdelen op voorraad, waardoor ze je snel kunnen helpen. Wij kunnen daartussen gaan zitten, maar de ervaring leert dat dit de snelheid eruit haalt. Ook wij willen dat jij zo min mogelijk tijd kwijt bent aan deze niet-zo-leuke-dingen.


Vragen?

Vind je het lastig of loopt het contact niet of niet goed? Laat dit dan meteen aan ons weten. Dan nemen wij contact op met Intex en gaan we je helpen. Uit het oog, is niet uit ons hart! Meer info vind je op onze klantenservice pagina.


Heb je jouw probleem of klacht aangemeld? Houd dan via onderstaande links alle updates over je reeds aangemaakte case in de gaten:

Intex case status

Bestway garantieaanvragen

Bestway heeft voor zowel Nederlandse als Belgische klanten een eigen supportafdeling. Ben je een Nederlandse klant en heb je een klacht of probleem met je Bestway product? Meld dit probleem dan aan via de volgende link:

Bestway support voor Nederlandse klanten

Belgische klanten kunnen hun aanvraag of defect via de volgende link aamelden:

Bestway support voor Belgische klanten

EXIT garantieaanvragen

Heb je een probleem of klacht over je EXIT product? Meld deze dan aan via onderstaande link:
EXIT Service Portaal

Zodra je een aanvraag hebt ingediend ontvang je binnen 48 uur reactie van EXIT. De garantietermijn kan per product van EXIT verschillen, houdt daar dus rekening mee. In principe geldt op het meeste buitenspeelgoed dat je 2 jaar garantie hebt. EXIT helpt je in elk geval graag verder met je klacht.

Intex en Bestway garantie

Zowel Intex als Bestway bieden beperkte fabrieksgarantie. Voor Bestway producten geldt een standaard garantietermijn van 1 jaar en Intex rekent 1 jaar garantie + 1 jaar intex coulancegarantie. Gedurende de garantietermijn zullen defecte onderdelen worden vervangen. Voor een aantal producten gelden uitzonderingen, bijvoorbeeld voor de Intex zwembaden. Hierbij geldt voor bijna alle modellen 1 jaar garantie op het frame en 90 dagen op de liner. Er worden doorgaans geen complete producten vervangen en de fabrikanten geven geen geld terug. Het niet volgen van de producthandleiding of verkeerd gebruik van het product vallen niet onder fabrieksgarantie. Voor opblaasartikelen, zoals luchtbedden, spa's of opblaasboten geldt een afwijkende procedure. Zodra de artikelen geopend worden en de verzegeling op de verpakking verbroken wordt, vindt er standaard een waardevermindering van 10% plaats. Deze producten zijn namelijk gevoelig voor beschadigingen en kunnen na openen niet meer als nieuw verkocht worden. De garantie is altijd ter beoordeling van de fabrikanten.

Fiet-review! 28485 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

T, A

02-12-2024 |

Perfect!

“Snel verzonden en goede kwaliteit!! Top!(py)”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.